Signe♡

Idag har Fredrik köpt världens finaste katt! Jag är såååå kär. En liten kattunge på 12 veckor som är så snäll och lugn. Har myst hela dagen och nu ligger hon hör brevid mig och sover :) jag har alltid velat ha en katt men tyvärr har jag varit allergisk och min pappa är allergisk så jag har aldrig fått nån... men nu  är F sa att han skulme köpa en bpev jag överlycklig och nu är jag så lycklig som halvt äger en egen katt♡ 
 hon är så himla fin och söt så det är sjukt! Kan inte sluta titta på henne♡♡♡♡♡♡
Nu ska jag oxå försöka sova så jag orkar med morgondagen då vi kanske ska in till stan en sväng sen ska jag på hockey :)
Spegelselfie på praktiken ;-) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0