JULAFTON!

Godjul!
Har varit en lååång dag idag. Började klockan nio då min lillasyster kom in och väckte mej så gick vi ner och öppnade klappar under granen ;) Sen blev de å gö sig iordning för att åka gå till mormor och träffa släkten vid ett ochäta. ÄLSKAR HENNES OMELET!!! efter maten gick vi barn upp ( linus sara jag maja) och kolla på tv och jag somnade . hehe.. Sen chilla vi till KalleAnka (som man kan helt utantill nästan....) Efter det kom tomten , fick massa klappar där med! Inte lika mycke som förra året men dyrare iår och bättre nästan ;)
Jag fick :
♦ Trådlös datamus
♦ leksands datamus
♦leksands badbyxor
♦chokladansiktsmask
♦700
♦biljett till mellodifestivalen
♦hela första säsongen av Hawaii 5-o
♦hörlurar
♦ett rosa linne
♦tajts
♦ett svrt linne
♦strumpor
♦trosor
♦datastol
♦mirandanalle
♦mascara ögonbrynspenna
♦tofflor
♦salva
♦ansiktskräm
♦en porslinskat
♦pennor stifft
♦rosa sportbh
♦kalender : året snyggaste killar!
De va allt tror jag..


De linnet fick jag :P

De här läppsylet köpte jag när jag va i leksand i torsdags, de står "på allas läppar."

OC köpte jag i stan när jag va där i onsdags, KUNDE INTE HÅLLA MEJ...
Hawaii fick jag idag..känner att det kommer bli många uppesittarnätter framöver ;)
Har bara en skiva kvar av OC :''''''''''''''''''''(

GODJUL PÅ ER IALLAFALL ! :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0