Några "sanningar" om mig själv..

♥ Jag har väldigt dåligt självförtroende när det gäller att göra saker och sånt.
♥ Jag kan va jätteblyg ibland typ när jag ska träffa nån, men ibland kan jag gö va somhelst utan att skämmas ett dugg.
♥ Jag skämmer jääääämt ut mig. Vilket mina vänner tycker är pinsamt men inte jag ;)
♥ Jag är väldigt pratglad av mig . men när det kommer till att prata om jobbiga saker som har hänt tex så går det inte att berätta det.
♥ Har har ganska hett temprament.
♥ Mitt humör är som en bergodalbana på Gröna Lund. Den går upp occh ner väldigt snabbt..Kan säga att det är inte roligt att va med mig när jag är på dåligt humör.
♥ Jag fryser nästan jämt.
♥När jag blir trött så antigen blir jag sur som en kamel eller blir jag pratglad som en pappegojja.
♥Jag tycker inte om när folk lägger sig i vad jag gör och säger vad jag ska göra. Utom mina föräldrar då..
När jag har tråkigt äter jag.
♥ Jag har svårt att lita på folk.
♥ Jag är väldigt klumpig.

"Jag drömde om tusen nya stigar och vaknade och vandrade på den gamla."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0