Jag blir så dum av dej

Godmorgon godmiddag godkväll.
Vaknade första gången kvart över sex av klockan som ringde eftersom jag ahde glömt stänga av den , hehe. men ajg somnade iaf om till åtta då Amanda ringer och ville snacka lite så vi prata i ungefär en timme sen råkade nån lägga på å ingen orkade ringa upp hahah. Tänkte ju dra dit idag och va med henne och alexandra men alexandra ville inte, så tänkte ta med mej linnea och tuva men kan inte och linnea vill itne så det blir väl bara jag och amanda. Det blir oxå mysigt , en myskväll hos henne med chips och godis :) får se om vi hittar på nå mer , de brukar vi två busfrön göra hehe ;d
nu ska jag in i duchen eftersom jag har tränat, tro de eller ej jag har tränat!!
Puss & kram.

Går inte att ladda upp bilder , fack. Menmen nu ska jag hoppa in i duchen 5timmar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0