Mår illa.

Mår illa bara jag hör en människa. Dom är så vidirga, de enda som kommer ut ur deras små munnar är skitsnack. Vissa hatar kvinnor vissa hatar män, då kan man iaf älska ett kön.Men jag hatar båda, usch fyfan va dom är falska , äckliga, allt, kan inte sätta ord påre..
man ser ju hur folk är mot andra folk. Fyfan.
Vissa tror dom vet allt fast dom inte vet ett skit, dom tror dom kan allt fast dom inte kan ett skit.
Vissa Kan inte acceptera att människor är olika och tycker olika saker eller gillar så de ska börja tjaffsas- nej jag vet inte vad jag ska ta mej till, ska iaf sova nu å imon tänker jag inte lyfta kroppen ur denna säng , orkar inte se någon!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0