Packar inför Värmland imorgon.

Tjeeena. Today har jag rensatt tvätt och lagt in tvätt i tvättmasking *vuxenpoäng till mej*
Mamma ringde 10 imorse och väckte mej men jag somna om till 12 snåret...smsadetuva och frågade om hon vill ekomma upp och hjälpa mej med tvätten vilket hon ville så hon kom. Hade visst en snickare nere oxå som höll på å fixa i köket å trappen..hehe.. Så vi låste in oss på dass och fixade med massa tvätt , fick fråga snickaren om man kunde tvätta lila med svart och blått och det kunde man , haha. efter det kallade han mej städ/tvättkärring :o fattade först inte att han pratade med mej hehehehhe..
iallafall , tänkte packa lite nu och laga en väska jag har haft sönder lite. Åker typ runt tolv imon så funderar på å va vaken aaaassslänge inatt så jag sover hela resan, det tyckte jag lät najs!
mina älskade pyjamasbyxer :'D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0