Påsklov kallas det!

Tjenixen , hade askul hemma hos Sofie. Jag , tuva & fille bytte stiler , Tuva sminkade sej , jag hade klackskor och fille klippte lugg, så gick vi till mässan. Älskade klackskorna skulle gärna gå i sånna mer bara man inte får så jävla ont i fötterna , haha.  Det va trevligt på denna mässa, gick runt och tog liiiite godis hehe :d
Har kollat på Firman med mamma nu på kvällen, det är en serie vi kollar på men jag fattar inte så mycke av de....
Imon åker jag till Leksand och träffar Amanda och Alexandra :D:D Sen sover jag där. Sen om ingen vill hämta mej får jag försöka ta mej ner till leksand från tällberg och gå på hockey, men sak prata med pappa imon... jaja nu ska kolla runt och sen försöka sova. Jag har på senaste tiden fått sömnsvårigheter och huvudvärk, vad beror de på??! Får googla..
HEjdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0