The list

dag är det…Måndag..
Idag tycker jag om… att ombyggnaden i trappen är klar :D
Idag har jag… skrattat så jag nästan kissa på mej..
Idag borde jag… sova
Idag tycker jag…  att jag borde få massa pengar!!

Förra veckan med ett ord: fort
Veckans bästa: Inget än, är ju bara måndag..
Veckans värsta: Vädret.. 
Dagens värsta känsla… Att jag har sura uppstötnigar :s :(
Dagens bästa händelse… vet inte...
Dagens hiss... många besökare på bloggen ;)
Dagens diss… Att jag inte har nå pengar så jag kan köpa en LIFpice och IPHONE 4 :'(

Idag är jag nöjd med… att jag jobbade mycke på matten!
Idag är jag missnöjd med…mina kläder, vädret, allt!
Idag saknar jag… money money money och vissa..
Idag avskyr jag…att det ska regna så förjävligt.
Idag älskar jag… att det snart är fking sommarlov
Just nu ska jag… hoppa i säng

hihi♥

.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0