Gästbloggar wtfffff

Tjatja alla Carins bloggreaders ! Eleonora hääääääääär, JAO. Vi ligger förtillfället ( förtillfället och förtillfället, har legat här dom senaste timmarna ) men tuttarna hängandes i sängar och soffor och kollar på tv. Gjorde nyss spagetti för vi vart så jäävla sugna på det när vi såg gamla bigbrother avsnitt äta spagetti. Höhö gött!
Carin mobbar mig jämt för att jag äter så mycket. Fan , tänk om jag sväller upp senare i åren och blir smällfet. Äh nä, nu får jag förmycket Carin snack i hjärnan. Crap. Men solen lyser och klockan närmar sig halv 8 så vi har bestämt att det är lika bra att vi dygnar. Ska åka in till bjurs vid 2 för Fredrik ringde ( som därefter somnade i telefon ) och sa att vi skulle komma till Bjurs så åker vi bil och köper lite meat ( kött för er som, CARIN, inte kan engelska ) och grillar. Förhoppningsvis med lite mer folk :-)  Carin ligger och förgiftar mitt rum med äggmökar i min nya soffa och jag lider verkligen. - DRA MIG I FINGRET, DRA MIG I FINGRET " skriver hon och jag ba " NEJ" för jag VET vad det innebär efter att jag gjorde som hon sa första gången. Jordbävning.se och detta är INTE kul...
För att förlänga inlägget ENNUMER så kan jag ju skriva att jag fått ner min soffa och ska mixtra i rummet en aning. Varje vecka blir det ny mublering... Vi var med Johan tidigare idag efter som han ska dra till Ludvika den jäveln så han var här att packa ihop. Kommer sakna honom, så det var äl sista gången man såg honom.
Men jaja, vi köpte godis. Eller rättare sagt JAG köpte godis för 111:- FUKKING SPENN idag och Carin har mölat in sig ALLTING. Och jag som verkligen vart sugen på nappar lixom. Fukking beaaaaatch..
Nu ska vi spy lite för all spagetti vi ätit och sedan hänga oss. Så ni får ha det såå fakking good allihopa så kan ni ju läsa min blogg också :D eleonorasalisburyy.devote.se
Snart har jag min nya telefon också så då hoppas vi på enormt mycket bilder vilket jag igentligen skaffade en över huvudtaget. Instagram here we come eller nått. Lånar ju alltid andra mobiler för att ta bilder och kolla instagram och lodsas som att jag är en i gänget. Cool jävel nivet. Men nu ska jag babbla och orkade inte skiva på min egna jävla blogg för det är så bögigt. Men Carin är ju endå gay så lika bra att  pressa in lite meningar på hennes blogg. Hörs HAJ
 
.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0