Igentligen borde jag inte , men jag gör det ändå

Igentligen borde jag inte sitta här och möla i mej chips och chatta , men jag känner att jag blir lugnare när jag mölar i mej massa saker. Och just nu behöver jag stanna upp ett tag och bara andas. Fick reda på massa saker iv ska göra i skolan, på hela höstlovet har vi kanske 2 vanloga veckor och resten sak vi göra sp grejer på. och på vårterminen har vi nat.prov 5 veckor i rad.
Shit hur ska man klara detta? Måste intala mej själv varje jävla dag "du är inte värdelös, du klarar dethär." Och jag SKA klara det! Men det kommer komma motgångar, många motgångar, men hursomhelst ska jag ta mig igenom allt skit som kommer på vägen. Jag sak bevisa för mig själv att jag är kämpE!
 
"Continues to struggle."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0