KROSSA ALLA FÖNSTER DU SER.

Asså shit! Det här har nog varit det mest komplicerade men ändå bästa sommarlovet hittills! 
Har lärt känna nya både bra och dåliga vänner, jag har varit både på botten och på toppen, jag har blivit sårad , men samtidigt varit så jäkla lycklig. Jag har gjort både lagliga och olagliga saker. 
Det roligaste är väl att jag vart på fester med  mina klasskamraters storasyskon, haha!
 

En sak har jag lärt mig. 
Det är oftast den man tror  är snäll och den "oskyldiga" som kastar ut sej massa skit och sårar en. 
Så du ska inte tro att bara för han/hon spelar ängel är en ängel , den kan vara rena motsatsen.

Det är så jag tyvär har fått uppleva det, men såklart finns det mijoner bra männsikor ute där i världen. Så Ta vara på dom bra människorna du möter och skit i dom som vill såra dej. Låttsas att du inte hör vad dom säger. Det gör jag :-)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0