lök

solen steker på! Nu när sommarn snart är över kommer alla soliga dagar, great. Menmen ska inte klaga det är ju sol iaf!
 
Eleonora hoppade precis in i duschen så jag snodde daan ett tag. Behöver väl inte skriva vad vi gjore inatt, det skrev ju hon så bra igår ;-)
Men det blir ingen bjurs för mmin del eftersom jag tydligen ska till mormor och käka -.-
Jag som ville dra och grikla med vänner. Nej då ska man äta kräftor , jag som ine ens gillar kräftor. ÅÅÅÅÅH. Men treligt att träffa mormor och morfar iallafall! :) får väl åka in en annan dag då.. Vet inte om elonora åker in utan mej eller vad hon gör..
Nu ska jag kryppa ner under täcket och va aggro . HEJDÅ :D
från skolavslutningen. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0