min fot har somnat och jag är rädd för mumier.

JAG.ORKAR.INTE
 
Sov 4 timmar inatt, har hållt igång hela dan kan man säga, höll på å somna i Eleonoras sköna soffan. Men när jag kom hem var jag trött då? Svaret är NEJ! 
 
Ska väl iallafall bädda ner mig i sängen och kanske sätta igång en film eller nått, blev på sveriges kassaste humör nyss oxå , äääsch bläää på det behöver bara sova lite sen blir jag på bättre humör :-) hoppas jag. 
 
jaja , nu ska jag...nje jag vet inte vad jag skulle skriva. Kvällen spenderades iallafall med Sofie, maria och eleonora. Men sofie och maria tog moppen till bjurs så jag och eleonora träffade hugo och hans kompis sen gick jag hem. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0