skolan om 2 dagar.

ångest över att skolan börjar om 2 dagar och jag har slösat sommarlovet på att göra massa dumma saker så jag har fått utegångsförbud. Men som man säger man lär sig av sina misstag. Det har jag gjort! om man inte gjorde misstag skulle man ju inte lära sig nått heller! 
 
____________________________________________________________________________________________-
 
Dethär skulla ha publiseras inatt men datan dog.
 
Vaknade runt halv tolv av att jag fick ett godmorgon sms av mormor då hon bjöd på mat! Hihi gullig mormor man har! 
Känner mej inte som en männsika idag, blää , badhairday och allt vad dåliga dagar heter. Ska färga håret snart, JAG MÅSTE , jag ser fan gråhårig ut. 
 
Ska hoppa in i duschen nu så jag hinner med bussen jjag ska med. 
btw, när jag ändå håller på å klaga kan jag ju tala om att det är kallt ute nu och då blir  jag på dåligt humör...buhu. ARGTJEJHÄR.SE 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0