Tusen tankar far runt i mitt lilla huvud just nu.

tjenixen. Blev en tidig kväll i rättvik , åkte hem redan kvart över nio då det inte går nå senare bussar -.- Alla folk kom ju dit när vi åker hem, fruuuustrerande! 
Blir en tidig kväll ikväll iaf, då jag sov endast 6 timmar inatt och hela kvällen slutade med en jävla huvudvärk och massa tankar... 
Har kommit in i en period där jag sknar alldeles för mke och eftersom jag då känner mej så extremt ensam när jag inte är med mina vänner och har folk runtomkring mej, då känner jag att dendär ångesten börjar krypa fram och man vet inte vart man ska ta vägen tillslut. kan inte äta heller. Vilket suger!
Maten vill bara komma upp igen om jag tvingar i mej maten, vilket jag måste göra ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0