Världen är ful, bara att inse att människor är dom vidrigaste jävla djuren på denna planet. Vargarna är snälla jämnfört med människan....

Ska väl ta och lägga mig, arg som ett bi. Seriöst snart slår jag ner något. Jag fattar inte , jag blir så jävla arg för småsaker att jag nästan spricker. pga av vissa saker blir jag arg för minsta lilla, det är en grej som gör mej grymt irriterad som gör att jag blir arg på allt!
 
Jag känner sån ångest över att sommarlovet är över om en vecka, skolan börjar. Snart måste man välja gymnsium, nationella prov osv. man måste göra en massa val om saker och ting, vissa saker kan påverka hela jävla framtiden..
Usch vill inte ens tänka på det..
 
BLÄÄÄÄÄÄ!!!!! NU SKA JAG SE PÅ ICE AGE och gråta en skvätt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0