förlåt, förlåt för allt. Jag vet inte vem jag är längre.

vrf är jag sån idiot? vrf tappar jag bort mig själv så jävla mke så jag tappar bort mina vänner samt familj? min mamma o pappa gör allt för mig, men jag ger ingeting tbx. Varför? Är jag bara en liten dum unge som bara tänker på mig själv? Jag känner att jag inte är miog själv längre, jag tappar bort mig själv mer o mer. Jusst nu känner jag bara för att förvinna, tror alla i min omgivning skulle få mindre problem då iallafall. Ställer ju bara till det för både mig och andra hela tiden. Jag vet inte vad jag vill, vart jag står eller vart jag igentligen ska vara. Vart passar jag in så det blir bra för alla?
Ja , jag är ju igentligen den enda som kan ändra på mig så allt blir bra, men ska de va så jävla svårt. Jag vill ju göra alla glada men hur ska de gå till när jag är dum i huvet? känns som jag har olyckan med mig och att de står lixom "hon som ställer till det hela tin" i pannan på mig. Vet inte vad jag ska göra längre. Vill ju att mian föräldrar nåndag ska kunna lita på mig igen efter allt jag gjort. Men än vet jag inte hur de ska gå till om jag fortsätter såhär. Ska de va så jävla svårt att ändra sig? ja , tydligen. 
Jag vet att jag gör fel ändå så fortsätter jag. Varför? Varför? Varför? Hur många gånger ska jag behöva fråga mig själv varför, innan jag ska kunna svara. nej nu blev de rörigt, bara jag som fattar och tur är väl de. Fast snart fattar jaginte mig själv heller. 
 
Alltså ni behöver inte läsa detta , vill bara skriva av mig lite , känner att vad jag än gör lixom blir det aldrig rätt. 
vill bara skrika och slå. men vad ändrar de igentligen, ingeting.
Jag ska ändra mig, jag vill ändra mig. Jag vill att mina vänner ska veta att jag bryr mig om dom , men måste bara kunna visa och berätta det. jag kan inte de , jag vet itne varför. jag bara slänger bort som som bryr sig om mig. 
 
Fan vad är jag för en människa igentligen. Lika bra att förvinna , vad gör jag för nytta igentligen 
Jag är tom.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0