Just idag är jag stark

Namn : carin
Länd: 161 cm med skor
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? : naj,

Sist du städade : hmm , ett tag sen , haha
Roligaste idag :när jag attakerade eleonora i en backe så vi ramla ner 
Dagens sitta med på bussen : sara

Dagens diskussion: ää vet inte har många diskussioner på en dag..

Dricker du? : vattem

Långdistansförhållande eller korta?: långa, mer kärlek i dom! Och kärlek gillar vi (y)

Månades glada nyhet: har inte fått nå bra nyheter hitills tyvär.

För eller emot sex före giftenskap: för

Musiksmak? : Allting!! Utan, folkdans, allah-musik och när Tuva sjunger
Månadens dåliga nyhet?: En grej fast de har fick jag reda på förra månan men de håller förtfarande på..
Dagens utskällning ?: av mamma

Favvofärg ? : Lill å svart
Finaste hårfärgen :svart och blont!
Dagens klädsel: mjukisar å ginalinne

Dagens frisyr: utsläppt  , lite tuperat

Bästa sporten ? : ingen.. sova om de är en sport..?
Senaste programet du såg ?: Greys an atomy
Senaste personen du kramade?: mamma

Senaste saken du köpte? : choklad :D

Salt eller socker?: socker
Land du vill besköa ?: nå vaaaaaaaaaaaaaaaarmt

dagens idiot ? : haha pär som slängde mig i snön

Senaste tjejen du kysste ? : hmm vet int

Vad grät du över senast?: privat

Vilken parfym hade du på dig idag ? : Faktz De Femme
Favvo outfiten ? : Jeans å en snygg tröjja

Något jag ska göra under 2012?: massa!!

Senaste personen som skrev till dej på fb-chatten ?: sara tror jag
Bästa årstiden ? : sommar, sommarsommar!

Första saken du gör när du vaknar ?: somnar om
Ditt humör just nu ?: trött som en tröttis ;)

Naturliga hårfärg : brun/blont

Är du kär ? : kanske de..

Saknar dig♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0