Så äre ffan

Jag klarar inte av den här pressen jag har å mig varje dag. Jag klarar inte av alla frågor jag får. Vad ska du gå för gymnasium? Vad ska du bli när du blir stor? Vad vill du jobba med? Vad tycker du om att göra?
Alla frågar, men jag har inget svar. Jag går i 8:an , jag vet inte allting. Jag vet ingenting.
Jag hatar framtiden, jag lever i nuet, jag bryr mig inte om vad jag ska göra nästa vecka eller vad det blir för mat imorgon..Det visar sig!
Bara för jag vill en sak idag betyder det inte att jag vill det hela livet, jag vill inte gå på en rak linje genom hela livet, jag vill upptäcka (heter det så?) platser. Jag vill inte bo idenhär skitbyn där ingenting händer, jag vill att det ska hända nått.Action!
Nu jävlar är det ett nytt år, nya möjligheter. Det här året ska jag gö så mycket som jag kan , ska gö mig bäst i skolan , jag ska bli så bra att jag kallas nörd!
Lets go girl'

Kommentarer
Postat av: eleonoraa

Om du vil " leva livet" och ha lite kul osv så vet du vilken galen vän jag är !:) Men orkar inte fråga dej om vi ska hitta på ngt längre för du har aldrig tid för mig.

Hör av dej iallafall, saknar DEJ.

2012-01-11 @ 18:26:32
URL: http://eleonorasalisbury.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0