ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH

Humöret bara vände på en sekund och allt blev bara jobbigt.
 
Dagarna är för korta. Pengarna är korta och borta, hinner inte med nånting och utan busskort kommer man ingenstans heller.
Nässprayen är slut oxå. FUCKMYLIFE!!!!!
Förga håret vill jag oxå göra , köpa löshår + lösnaglar, HA SOMMAR . 
Fan va allt blev jobbigt, fryser gör jag å så nu ska jag först sl¨ihäl alla myggor här inne sen sak jag sooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooova. 
Vet helt ärligt inte om jag kommer klara av dagen imon. 
Måste upp skit tidigt för at klippa gräset , kanske gå ner till eleonra och sälja kakor . åak till bjurs med pappa o panta burkar. sen kl 2 ska jag dra iväg till ödemarken i 2 dar och spendera tid emd min kusin. 
Dagarna går förfort för att jag ska hinna med. åååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååh jobbigt läge. nu fick jag en jövla mensvärk oxå. 
 
JÄVLA FUCKING SKIT PENGAR JAG HATAR PENGAR KAN INGEN BARA FATTA DET , GE MEJ ETT JÖVLA JOBB SÅ JAG FÅR MKE PENGAR NÅNGÅNG . GE MEJ FLER DAGAR I VECKAN SÅ JAG HINNER MED NÅNTING NÅNGÅNG ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH NJE NU GRÄVER JAG NER MEJ! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0