Det är så logiskt alla fattar utom du, du har inteen aning att jag tänker på dig precis just nu.

Sitter i Blekinge, sov hela vägen hit ( ungefär 9timmar) så får väl se om jag somnar inatt.. men de tror jag nog , är helt utslagen. Imon blir det shopping i stan :)
Eftersom jag inte kan skriva mobilinlägg så kommer det inte bli så mycke uppdatering , men ska försöka så mycket jag kan iaf :)
 
Aja . när jag kommer hem härifrån ska jag ut på äventyr igen kan jag lova! Right Eleonora? :D
Kan ju länka hennes blogg å bara för honär min bästavän som alltid ställer upp för en! www.eleonorasalisburyy.blogg.se . varseeeegoooood :* 
Nu ska jag sova. Hejdå♥

Kommentarer
Postat av: eleonora

hihi gulleplutt! Ohja! OM vi ska!! :D <3

2012-07-15 @ 23:38:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0