I am who I am. I'm weird, , I'm lame, I run into things, I spill food, I trip, I scream about random & stupid stuff. But, I like that way.

tjaaaaaaa. Sitter vid en såndär dyr Mac Apple dator, en jäkla massa saker på denna grej , knns som jag kommer ha sönder något eller radera hårdisken eller nåttt sånt skit..
 
Idag har vi varit på Ullared, hadlade en jäkla massa småsaker.. En assnygg bikini till Spanien :D 
 
Sitter ju somsagt hos mamma å pappas kompis ungefär 20 mil ifrn dör vi har bott denna vecka.. Nu ska jag og inte ut och resa nå mer utan nu ska jag umgås med dom jag mår bst med, mina vänner ;-) 
 
Nu ska jag fortsätta med att lyssa på musik o chatta med elenora. Kner mej fett oscial på dom vi bor hos , men shit the same xD
 
Hejdå ! <3

Kommentarer
Postat av: maria blomqvist

möhöh we miss youuu (:::: <3

2012-07-21 @ 21:36:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0