MASKINEN KOMMER TILL GGS 1/9 tagga!!

BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ nu vill jag bort härifrån. VIll sova hos någon, villl inte sova hemma, vill inte vara hemma på sommarlovet. DET SUGER! får bara ångest när jag kollar på mitt rum. Och fort man vaknar så får man höra "fixa tvätten, damsuga, diska, gör de gör de gör de!!" Skitkul att gå upp då ?! Inte har man nå busskort så man kan åka å träffa vänner heller. Känner mej så liten utan busskort i denna skithåla!!
Halv fem när sara slutar tar vi moppen och kör långt åt hellvet e härifrån!! kanske inte, men vi kunde ha gjort. 
 
Nej nu fryser jag , ÅÅÅÅÅÅÅH JAG ORKAR INTE !! BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ hit med solen 
gammal bild. vill ha svart hår igen , eller rosa/lila. men harmn pengar? NEJ 

Kommentarer
Postat av: eleonora

Du är bäst bästis, nu när jag är hemma tar vi oss ut i vädret och hittar på massa kul igen! Kan ju färga håret tsm ska färga mitt svart igen snart också. pussss

2012-07-05 @ 15:43:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0