Men bara om min älskade väntar

Kännner just nu att livet rullar på , allt har löst sig ( förhoppningsvis) denna vecka ska bli assuuum
 
Onsdag: crusiing med tjejjorna Maria & Eleonora!
Torsdag: Kaanske tansen med Sara 
Fredag; Samma
Lördag: lite fest i bjurs sen sover Eleonora här :D
Söndag: slappdag.
 
Imon ska jag ner till Eleonora och baka ahde vi tänkt, sen gå ut och sälja så vi har pengar till bussresa till stan. Haha fattiga vi är xd men de blir asbra ;)
 
Förövrig kom jag precis hem från Eleonora, vi gick runt lite på byn med hugo å snackade sen blev vi så trötta så vi gick hem och såg på TV å åt kladdkaka :)
 
Snodde denna från Eleonoras blogg.
Denna är ifrån imorse. 

Nu ska jag fixa sängen pch lägga mej och kolla runt lite på datan ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0