Några sanningar om mig.

- jag har perioder där jag kan sakna väldigt mycket och hatar att sova ensam så då brukar jag ringa nån av mina vänner , mest eleonora och J och prata hela natten för att inte känna mej ensam. 
- Jag har väldigt svårt att bli kär
- jag har väldigt svårt att lita på folk.
- jag älskar att träffa nya människor osv. men jag blir ganska tyst när jag träffar nya människor , så dom f¨r intrycket att jag är ganska blyg. Men efter nån timme så blir jag den vanliga och spralliga Carin :-)
- Jag gillar inte att vara ensam
- Jag är en nattuggla
- Jag gillar inte när man går på stan så får man sveriges jävla bitchblickar av tejjer man går förbi, då blir jag arg.
- jag är så enormt imot droger, FYFAN för sånt skit. Man ser ju bara nu hur vanligt det har blivit och hur det förtör människor. 
- jag har perioder i mitt liv då jag knappt kan äta, fort jag ser mat mår jag illa. 
- Jag gillar inte att dricka läsk, det typ bara gäser i magen så jag föredrar bubbelvatten/loka ist. Klart kan det vara gott med en kall cola nångång, men står det cola och loka på ett bord tar jag loka..
- Jag blir galet trött på männsikor som ljuger.
- Jag är en badkruka och gillar inte att bli blöt i onödan, jag föredrar duschen.
- Nästan jämt när jag planerar nått så går det åt pipsvängen. Så nu har jag slutat ens försöka ålanera och tar saker som det kommer. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0