now im back

Skrev ett inlägg igårkväll , som inte ville publiseras för internett försvan och nu försvann inlägget oxå. ÅÅÅÅÅÅHH
 
 
iallafall, idag åkte jag in till stan med mariafis. skulle ha shorst med mej hem men det finns nju inga shorst som passa. BLIR SÅ ARG! så jag kpte en nagel fil och två nagellack istället :-)
Sen åkte vi hem och sen vidare till bjurs och träffade folk, trevligttrevligt. Imon ska jag till rättvik med pappa och lillasyter. Tradition :)
 
på torsdag kommer Eleonora hem och då ska vi bannemej ha en filmkväll. jag eleonora och Sara! Vi har ju förtusan inte träffas snart på 2 veckor :ooo
 
blabla nu ska jag kolla runt lite mer på datan, kanske sätta igång en film, eller nej sånna är tråkiga. Kanske går ner och sätter på tv å kollar på, asnajs. BYEBYE
Där såg man ju.....fin.....ut..hmmm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0