UNTZ UNTZ

tjeeenare.  Nu är jag äntligen hemma från ödemarken. Blev ju bestämt i onsdagskväll att jag skulle dra dit på torsdag morgon. Så det gjorde jag! Ingen täckning eller nånting på två dagar. ALLTSÅ INGEN FACEBOOK PÅ TVÅ JÄVLA DAGAR!!!! men nu är jag iallafall hemma, eller nej det är hjg inte jag är hos noooris :D vi väntar påa tt pappa ska komma så han kan skjutsa oss till fääästen :d 
Den börjar igentligen runt 6 men vi åker in redan nu bara för att , haha .
 
 
äsch kan inte med denna dator så jag vetint vart det finns bilder man kan lägga upp. SORRY for that. Kanske blir en lite uppdatering inatt när  i kommer hem om vi  öörkar hålla oss vakna
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0