Du Måte Flytta På Dig.

Lyckad kväll igår ! Jag och Eleonora kom precis i tid till Tansen igår när alla vagnarna kom. Det kom musik och hela köret och alla körde gärnet!! men musiken försvann , snuten kom. Några blev lite argare än andra så det blev lite tråkigt där på nattkvisten.. Men annars var allt jätte bra, mamma kom runt halv ett å hämtade mej eleonora och sara. Jag och eleonora åkte direkt hem och somande, var så jäkla trötta :p även fast jag hade sovit 3 timmar på eftermiddan..
ikväll lutar det åt att åka till bjurs och träffa klassen! :) Hoppas bara det slutar regna annars låser jag in mej på rummet och tjurar. Älskar att ha lås till rummet!!!!

Nu ska jag skyndamej in i duschen sen gå ner till Eleonora sen ta bussen till bjurs.

Bilderna tagna av www.mariasfoton.blogg.se , hoppas det är OK!

Kommentarer
Postat av: maria

ja det är OK :D

2012-06-16 @ 16:07:23
URL: http://mariasfoton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0