Kvällen igår va bra osv.

Först jobbade jag från 12-14 i spöregn så jag var ju lagomt glad och blöt. Vid halv 4 följde jag med Sara och Nettan till Bjurs då Sara skulle färga ögonbrynen och fransarna. Kvart i 5 tar vi bussen till Falun och är där till 23.07 :) När jag kommer hem vid halv ett ringer jon och säger att han och jonas och en till var påväg hem till mig. aha tänkte jag och gick ut, stog väl å prata med dom i typ en halvtimma, timma :)
Somnde runt 2 halv 3 och gick upp kvart äver 5 , jippi! Skulle till sthlm så jag sov på bussen, hehe.
Jaja nu ska jag krypa ner under ett varmt täcke i ett kallt rum och lyssna på när sommarn regnar bort..
Hejdå.

Ps. Det kommer ske en förändring här på bloggen senare ikäll eller imon, ni kommer märka det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0