Nu får du ge dig.

Helt ovärd dag i skolan. Försov mig så jag kom till skolan runt nio, då gick vi upp i pissregn till fotbollsplanen (en bit bort i från skolan. 1km kanske.) satt och frös i spöregn i en timme sen ner och äta i skolan sen slutade vi. WIHOO värt att ens kämpa sig upp för sängen.. Åkte till stan vid tolv och skulle framkalla bilder med en vän men skiten var ur funktion så vi åkte till borlänge vid tio i 3 och virrade runt till bussen tio över 5 gick hem. Åkte till bjurs och träffade sofie och maria och kolla på crusingen. Kom hem runt halv 10.
Allt blev ett helvete så jag låste in mig på rummet. Skiter fan i allt nu, du får väl som du vill. Jag kommer vara hemma hela sommarlovet om de är det du vill. Hellvetes jävla skit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0