the liiist

Favoritgodis: Choklad och surisar.
Musik just nu:
block 44♥♥
Vad sa du senast:
"aa de blir asbra.."
Sommarplaner:
LEVA LIVET!
Hur många kuddar sover du med:
Tre..
Favoritväder:
Varmt och soligt!
Morgon- eller nattmänniska:
Är en nattuggla
Sparare eller slösare:
Slösare.. hehe.
Har du några homosexuella vänner:
nej inte vad jag vet
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid:
nja..
Ser du på kärleken som ett misstag:
Ibland.
Hur många barn vill du ha när du blir stor:
Två eller tre.
Bio eller promenad:
Promenad!
Stjärntecken?
Fiskarna.
Rädd för insekter?
nej
Äckligaste insekten:
ORMAR. bläää
Största svaghet:
Jag tänker för mycket.
Det här är jag bra på:
Sova
Bästa bok?
Har ingen
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja?
vet inte
Vad vill du jobba som?
Vet inte
Chips, morötter eller godis?
Gurka
Pizza eller hamburgare?
Hamburgare wtf!!
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans?
jaaa. Vet inte än
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump?
Nej fyfanken. Höjder är inte min grej.
Är du rädd för blod?
Nedå.
Anser du att du är stark?
Alltid!
Brukar du sola?
Ja , när solen är framme vilket inte är så orfta..
Använder du knark?
Dum du eller?
Kaffe, te eller inget?
Kaffe!
Har du en besatthet?
nej..?

Kommentarer
Postat av: Anonym

sen när blev ormar en insekt ? ;)

2012-06-04 @ 17:14:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0