Vi delar en värld, vi är dom vi är så säg mig varför du är mera värd

Mådde inge bra imorse, kände mej hänging och trött, kunde knappt öppna ögonen. Men jag kämpade mej upp och åkte till skolan. Klarade en lektion med hosta trötta kropp och trötta ögon sen åkte jag hem. Eller jag tänkte åka hem 09.45 men den bussen kom aldrig så fick vänta till 11.00 -.- Då kan man verkligen säga att humöret var på botten. Tur jag var själv vid busshålsplatsen annars hade jag nog slagit ihjäl någon..
Somnade iaf nästan direkt när jag kom hem runt halv tolv, sov till 4 ungefär , gick in och gjorde mat till the family eftersom mamma och maja var borta och pappa sov.
Vill så gärna åka in till Falun och kolla läget lite , men nej det får man ju inte. HATAR ATT SITTA HEMMA EN FREDAGKVÄLL, får ångest, det bara kliar i benen, osv. jag hatar det!!
block 44 får vara min vän ikväll då.♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0