where is my home ?

Jag har så mycke som snurrar i huvet, jag vill skriva av mig allt. Men jag vet inte vart jag ska börja, allt är så snurrigt. Allt är upp och ner. 
 
Nånting har jag gjort fel, nånting har jag gjort för att allt ska gå mot mig, den här månaden har sugit! Jag ska inte behöva må såhär , jag ska inte behöva känna ilSka i kroppen fort jag går ett steg. Jag känner en sån ilSka om vad som händer med människorna. Jag hör saker varje dag som gör mig arg. 
 
Häromdagen grät jag så mycket av ilska att  mina ögon var svullna som satan dagen efter. Det var skönt , det var så skönt att få ut sig allt. Men är det verkligen så det ska vara? Jag var så jävla arg så tårarna bara spruta.
Världen är så jävla falsk att man bara vill spy på den.
 
Inte har jag ett enda jävla spänn på mig heller. Fick ganska mycket pengar i konfapResent men dom påstår sig mamma ha lagt undan. Så jag har inga pengar alls, och nu säger hon att jag inte kommer få nån månadspeng heller, HELT  JÄVLA STÖRT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! inga kläder har jag heller, inga sommarkläder , ingenting , har ju inga pengar så jag kan köpa heller. INTE UNDRA PÅ ATT JAG ÄR ARG NÄR ENS FÖRÄLDRAR TAR ALLT MAN ÄGER. FYFAN NU SKA JAG LÄGGA IFRÅN MEJ DATORN SÅ JAG INTE SLÅR SÖNDER TANGENTERNA....FAKKOFF.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0