Djurgårn åkte ur i år, djurgårn åkte ur i år , djurgårn åkte ur i år , hej hej hej!

hejsansvejsan. Sitter och skypar med adamsoon , calle och linus. Trevligt, dom pratar jag lyssnar, ovanligt huh?
Leksand vann mot Djurgården, dom åkte alltså ur elitserien och blir i allsvenskan nästa år. Jag började grina när det blev 2-0 till Leksand glädjetårar ofc!! Även fast lif kanske inte kommer upp iår till elitserien så va de ändå härligt, dom har inte haft en chans i kvalserien på 5-10 år nästan och förra säsongen kom dom inte ens upp och nu ligger dom 3:a :) DOM HAR EN CHANS. Men jag har ju lärt mej att inte hoppas för mycket , så jag ska inte vara glad nu och sen bli besviken , jag måste kunna tro på att det kan bli förlust men att det ocå kan bli vinst. Kan inte bara tro att det ska bli vint då kommer jag garanterat bli besviken..
Rögle får alltså inte vinna mot örebro på tisdag eller när det är för då är alla körda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0