......

Hejhej, ligger i sängen , är ingentligen inte så trött men orkade inte sitta nere å glo på tv, blir så rastlös då :/ Så värmde lite mjölk och gick upp å la mej. Men då kom mamma å ville ha en jävla pincet så jag fick ställa mej å städa rummet för att hitta den men hitta den inte -.- Är typ dödens, jao..
jaja , imon äre fredag vilket innebär att jag INTE ska va hemma , eller jo jag ska laga mat. Men efter det ska jag inte va hemma , hatar de blir så jävla rastlös av att bara gå hemma så får hitta på nått. Fast har konfa på lördag så måste i sängs tidigt........................................................................................bajsa på den skiten.
Ska kolla igenom fb lite sen försöka sova.
haha så söta!
heheh bjuder på den , och ja jag har gossedjur i sängen. Älskar sånna!

Kommentarer
Postat av: linnea

Haha så söta vi var ;)

Fan vad brun jag var då mot nu , nu måste de bli sommar !

2012-03-09 @ 06:49:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0