Jag har en dubbelnagel :o

Jaa jag har en dubbelnagel , dom sitter på varann :o men nu rev jag bort underdelen men allt vill inte förvinna :o
Jaja, sitter och kollar på OC (ovanligt) och blev grymt sugen på att åka till Stockholm!! Frågade mamma igår om vi kunde åka tåg dit , shoppa och sen åka hem hon sa att vi kunde det men...de va ganska dyrt...BAJSA PÅ PENGAR!!HATAR PENGAR!!!
Förövrigt är jag hungrig , har inte ätit sen tolv då det va lunch i skolan .. men orkar innte gå ner så får väll vänta tess tolv imon då jag kan äta igen , eftersom jag inte kmr hinna äta frukost , hehe..
Och Amanda kommer på Frdag då ska vi sova hos Sara!!Har inte sett den ungen på typ 1 månad fast de känns som en evighet!!!!
Snygga vi va :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0