Tja tja blokken

sitter hemma hos sara (ovanligt? ;) ) Sov här inatt för jag orkade inte gå hem igår :p
Började med att vi skulle ta en liten promenix på eftermiddan men den blev närmare 7 innan vi kom iväg och nere vid lager mötte vi Adam och Robin så vi står och snackar med dom i nån timma , sen följde  dom med hem till Sara och såg på mello! efter det gick vi ut igen till 11 då gick vi hem och såg på film =)
Asså hur kan svenskafolket rösta Torsten flink till finalen?! Han pratade ju genim hela låten? :s
Inte för jag kollat så mke på mello iår, men jag ska sluta kolla på det helt!! Så värdelöst program!
Nu ska vi gå med hunden! Låååååååååångt!
Föresten det är Wallander idag! Jag trodde det va sista avsnittet förra veckan för de va nån som sa det men så vare inte ! :-D


Jag & Alexandra.
Sara & Amanda.

Jag.

Så snygg.

Hoppas de är OK att jag lägger upp domhär bilderna på er Amanda & Alexandra, annars får ni säga till så tar jag bort dom! :)

Kommentarer
Postat av: amanda

haha självklart e det okej :D <3 saknar er som fan!!! <3

2012-03-04 @ 19:27:48
URL: http://holeyshit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0