Vad Ska Man Skriva Här Då?

hejhej. Vart en tur på löpbandet hos mormor idag. SPRANG i 12minuter utan att gå , haha stolt. men hann inte springa så mycke ftersom jag råka somna på soffan medans mamma sprang, hehehe..
Eftersom jag har tränat och drickit varm mjölk på kvällen borde jagg kunna somna i hyffsat bra tid tycker man. Har somnat runt 2-3 varje kväll sen i söndags. Så läste jag igår på internet att man ska dricka varm mjölk om man har sömnsvårigheter så jag testa de idag :) Jag behöver verkligen minst tio timmars sömn för att orka med en hel dag i skolan eftersom jag är så extremt trött jämt! Så dom här dagarna har jag varit riktigt seg..:(
Men nu ska jag lläsa lite. JA NI LÄSTE RÄTT JAG HAR BÖRJAT LÄST LITE SMÅTT!!! :D

Godnatt hörs imon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0