Allt blir så mycket lättare när det går som bäst!

Är glad nu! Veckan började kanon och jag hoppas den fortsätter lika bra! Känner mig glad, jag känner mig så glad när saker rullar på och jag har nånting att göra. Jag älskar att jag har fullt upp på dagarna!
Åkte in till stan igår och idag och shoppade och nu kom jag på mer grejer jag måste köpa så blir nog att åka in på torsdag efter skolan och shoppa lite mer och sen stanna kvar på crusing :)
Men sen får det va slut på shopping, måste spara pengar!!
Imon blir det (förhoppningsvis) att åka hem efter skolan och se på film..hatar ordet film men just nu lät de bra i mina öron...hehe :)
BTW, kom inte upp i tid imorse eftersom jag va skittrött oh det va jätte kallt här ute i lekstugan :/ Men imon ska jag upp, eller iallafall försöka!
Godnatt♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0