call me maybe

Tjatja bloggen!
Dagen har varit ganska chill , drog in till stan efter skolan ju. Fick med meig en mascara, trosor en tröja och ett par shorts. Ska in imon oxå med Sara och Tuva, då ska jag kolla på lite andra saker än kläder. Imon är den drygaste dagen på veckan, hatar tisdagar♥ MÅSTE VERKLIGEN UPP I TID SÅ JAG HINNER FIXA MITT HÅR OCH PACKA SAKER JAG SKA HA MED MEJ TILL SKOLAN IMON. EFTERSOM JAG DUSCHADE PÅ KVÄLLEN NU KOMMER MITT HÅT VA VÄRSTA AFFRO IMON SÅ SKA TVINGA MEJ SJÄLV UPP FÖR SÄNGEN ÄVEN FAST DET ÄR DEN BÄSTA PLATSEN ATT VA PÅ EN FUL MORGON!!! Blir så besviken på mig själv när jag inte kommer upp på morgonen så jag får lov att stressa som satan till bussen..
Nu ska jag sova, godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0