Dagen har varit lång med massa bra människor :d

Hejsan! Skulle ju igentligen hem direkt idag och chilla, MEN Hugo ville att jag skulle stanna kvar på byn med han och Fischbone. så jag gjorde väl de.
Vi gick hem till mig, jag bytte om och åt.. Igentligen skulle jag inte hem men dom hoppa på bussen nere på byn så åkte vi till närmaste vägen hem tilll mej och de fick jag veta när vi satt på bussen , så de va ju bara att traska hem t mej då. Hehe.
Sen gick vi ner på byn igen träffade eleonora , david , johan , andreas och elina/evelina (vet inte riktigt vad hon heter.) Vi gick hem till Ida och Andreas place och satt där och chilla, hände lite drama och skit men allt löste sej till slut :)
rörig text hoppas ni orkar läsa. Nu ska jag kolla runt lite på datan sen sööööva! :D
Drog ju hem till Maria igår och färgade håret svart med rosa/lila underhår, ASNÖJD!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0