Jäklarns vilken helg!

Tjatja , har knappt suttit vid datan på heöa helgen eftersom jag knappt har varit hemma, höhö.
Torsdag: Amanda kom, vi sov hos Sara. På kvällen var vi med Eleonora :)
Fredag: Amanda sov hos mig, vi va med Hugo & Robert ett tag :)
Lördag: Amanda åkte hem vid halv fyra, jag grillade med typ hela byn hos en av grannarna sen åkte jag till Sara och sov där en natt till. Vi var först med Tuva men hon gick hem så senare va vi med Robert och Svenne och gled runt på byn ;)
Söndag: Jag åkte hem och skrubbade trappen sen gick jag ner på lager en sväng med Maria. :)
Inte långt kvar till sommarlovet nu!! :D
Nu ska jag sova :) Gonatt♥
hehe charmig bild, hata mej inte Linnea!

Kommentarer
Postat av: linnea

haha vilken superfin bild !

2012-05-22 @ 21:23:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0