Lycklig♥

hejsan. Dagen idag sög. Kunde inte äta i skolan så Sara förslog att vi skulle gå t konsum och köpa drickyougurt, så vi gick dit å köpte en men mådde bara illa när jag drack den.. Börjar bli bättre men de är ändå inge bra..
Fick ett sms på Svenskan idag "Nu kan du hämta paket från tele2 ab" osv. Snacka om att jag blev glad! Kom hem tog upp mobilen och allt urförpackningen, fick ett nytt simkort, MEN SKITEN VAR LÅST! Så jag å pappa har haft lite slagsmål med käftarna, hehhe blir så jävla sur när saker inte funkar som de ska! Men nu ringde han till Tele2 så dom ska låsa upp telefonfan ! :) Då blire å fixa å massa så man kännersej hemma med den , haha. ¨
Nu ska jag duka , hare bra hörs hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0