Det är inte lätt när det är svårt.

Allt är fel, allt känns så fel just nu , vet inte varför men ingenting funkar som det ska. Jag tänker alldeles för mycke, vill ingenting, ser ingen mening i det jag gör, onödigt att göra nått då. Inte kan jag äta heller, bara tanken på mat får mej att må illa. Hörlurarna pajja idag och mina naglar är fula som en hög koskit, det blir bara bättre och bättre. Är trött i ögonen men inte i huvud, vilket leder till inte så mycket sömn på nätterna, och skolan blir min sovplats..
Vill bara gråta.

Det var bra då , vi var barn då.

Kommentarer
Postat av: eleonora

Finns alltid carin, det vet du. Känner likadant just nu,eller har gjort länge. Men vi pratar mer imorgon, love youu

2012-05-08 @ 23:32:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0