Haft en bra helg trotsallt!

Tjääna. drog in till bjurs igår , blev en byrunda med oscar , sen hem till nisse eftersom han jag igentligen skulle va med hade annat att göra innan. Men hemma hos nisse va de trevligt folk så satt väl där i nån timme sen kom väl Fredrik då satt alla å spela LOL. Kvällen började lida mot sitt slut , jag missade bussen (klant!!) men snälla fredrik skjutsa hem :) 
 
Idag åkte jag in t falun o shoppade loss med sara , sen hem snabbt byta om äta osv. Sen kom min skjuts till bjurs där jag spenderade kvällen med Elenora, Fredrik och Olle. Rätt seg lördag men den dög. Va ändå inte så pepp på å gö nånting .. :P 
Imon blir det att ta de lungt och åka på hockey! Äntligen efter typ 2 veckors uppehåll!! 
Godnatt , eller aa godnatt blir det väl int än på ett tag, men detta blir nog sista inlägget för idag :) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0