"skit ska ha skit , resten får du lista ut själv."

jag fattar inte hur folk kan se nöjjet med att råförstöra andras hus. Blir bjudna på fest och kommer och förstör precis allting i huset. Det hände min bästavän , hela huset blev förstört, vattenskador, kraschade glas osvosv. Hon och hennes familj måste betala jätte mke pengar för att laga huset igen. Idioterna fattar inet vad dom har gjort, det ända hon fick till svar när hon frågade vaarför dom gjorde de var "det var ju inte vårat hus så saksamma." MEN VAFAN MAN GÖR INTE SÅ ÄNDÅ va förfan glada att ni blev bjuda på fest. 
Jag mår själv dåligt lver min vän och hennes familj, att detta har drabbat dom. Att dom måste lägga ut så mke pengar på att några jävla idioter är så jävla idiotiska att förstöra allt. Va jag miljonär så skulle jag - som jag sa till henne idag- ge henne och hennes familj några slantar. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0