blir så less.

Att de alltid ska bli sånt liv. Vad man än gör så är det fel. Gör jag de du intw tycker är bra och rätt då är jag totalt dum i huvet.
JAG gör det JAG TYCKER ÄR BRA OCH ROLIGR FÖR MIG inte dig. Kan du inte bara fatta att jag lever mitt jävla liv som JAG VILL?!
Hallå, det är mitt liv inte ditt. Jag trivs med hur jag lever, jag gillar att fara hit å dit, vara spontan och leva dagen fullt ut. Lär dig det. Så kommer det alltid vara, varesej du gillar det eller inte.
Väljer jag att ta bussen fram å tillbaka flera gånger på en kväll, då gör jag det. Väljer jag att gå 3 mil, då gör jag det. Väljer jag att inte äta på en dag, DÅ GÖR JAG DET. Eftersom det är JAG som bestämmer över mitt jävla liv. JAG vet vad som är bra å dåligt för mig själv. INTE DU. Så sluta gnäll på mig hela jävla tiden.
Det svårt att se någon växa upp , men acceptera läget. Jag är inget jävla barn längre. Men jag är inte vuxen heller, så lossa på tyglarna lite hörredu.

TACK FÖR MIG.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0