uno dos tres

 
haha kung rubrik ! har hhjärnsläpp så kom inte på nåbättre.
 
jaja, sitter hos eleonora nu, ska sova här inatt! :) Vi ska nog snart antingen in t falun och kolla läget eller så åker vi t bjurs å är med fredrik och säkert nån mer. ASSUM
 
Igår efter jobbet så va jag sugen på äventyr så eleonora mött upp mej efter jobbet så stac vi hem och käka sen drg vi in till bjurs och gick en promenaad med fredrik1 runt hela bjurs typ, sen stack vi hem till fredrik2 där de va lite folk. Satt och spela lol och skit. najsnajs. Gjorde min sista dag på jobbet idag iallafall. Fick en handuk,nässesär och biokort på 200, ASNAJS! näsa vecka jobbar jag med mamma 3 dar sen drar jag till varmare länder.
ja , vad ska jag skriva mre, vill skriva massa men har ingenting å hjärnan. ska väl sminka hos lite till sen tar vi bussen om en timme vidare mot äventyr!  jaja, hörs väl säkert inatt när vi kmr hem nångång :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0