Vad vill ni veta om mig? Komentera!

- jag är jämt trött. 
- jag kan verkligen INTE vara utan min mobil, de går inte
- jag skulle inte tacka nej till en resa med mina vänner utomlands 
- jag skulle heller itne tacka nej till en sovmorgon imon
- jag har svårt att glömma saker som jag borde glömt för längesen.
- jag har svårt att bli kär.
- jag glömmer lätt saker som är jätte viktiga att komma ihåg.
- jag kan lätt bli arg och tända till när jag kanske inte borde.
- jag skjuter alltid upp saker i sista sekund sen får jag ångest fär jag inte tagit tag i saken tidigare.
- när jag blir stressad blir jag arg som ett bi
- jag har svårt för det där med att städa och hålla rent och snyggt. Tyvärr
- jag har svårt att passa tider
- jag hatar ormar
- gillar hästar gör jag inte heller
- jag vill inget helldre än att ha en katt man kan mysa med nu när äckel hösten/vintern är pågång
- Höst, vilken vidrig årstid. Jag hatar den.
- Jag borde sova nu så jag orkar med morgondagen. Vill bara ha helg nu, villl inte ens gå ur sängen när det regnar.
- Jag älskar Leksands if.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0