Du ska inte tro att du kan komma och trampa på mig hursomhelst.

Jag plågar mig själv varenda natt med att läsa våran gamla konversationer. Tårarna trippar ner för skinden då jag inser att det aldrig kommer bli som det en gång var, att vi nog aldrig kommer prata med varann igen. Det är över nu, jag räckte inte till helt enkelt. Jag var inte tillräckligt fin och bra för dig. Det fanns tydligen någon som var bättre och finare än mig. 
 
Jag är inte redo att radera konversationen, ännu. därför kommer jag fortsätta plåga mig själv med att läsa den till jag inte grinar mer, då är jag redo att radera den,radera dig, radera allt som har med dig att göra. . men jag  är inte redo ännu..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0